19/10.

julia är iväg på parken zoo och håller på mitt sitt projektarbete. hon studerar likheterna mellan chimpanser och människor, med bl.a ondska. ni får titta på hennes blogg och följa hennes projekt :D.
http://monkeyscience.blogg.se/


själv håller jag på med en miniundersökning i skolan. vår vfu-grupp ska undersöka socialsekreterares dilemma, och om det nu är ett dilemma, gällande tillämpningar i sol och lvu. och hur de tänker kring de olika lagarna, om det finns en klar gräns mellan dom, om det ofta görs missbedömningar om vilken lag ungdomen ska omfattas av. osv. det känns stort och mycket. det ska vara en miniundersökning med minst tjugo enkäter och minst tre intervjuer. samt efterarbete kring det. men det blir säkert bra i slutändan.


annars saknar jag min älskade och längtar tills vi ses igen.<3.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0