100%

Ja, då var heltidstjänsten min helt plötsligt. Bara sådär idag.
Börjar jobba heltid 1 september.
Jag vet inte vad jag tycker. Det är bra, det är jättebra. Samtidigt undrar jag om jag orkar.
Det skulle vara så typiskt mig att bara må asdåligt för att det blir för mycket och får gå ner i procent i alla fall.
Men, jag måste ju prova. Innan jag vet. Och mer pengar till mig. :).

Idag blev vi jagade av en dam i korridoren, när vi skulle in och hjälpa en annan. Det blev lite sådär skräckfilmsliknande. Vi sprang korridoren fram och låste dörren om oss precis i sista sekunden och damen utanför rycker i handtaget och bankar på dörren. Oh, så rädda vi blev. Sen när vi gick ut igen, var hon inte kvar, som tur var, utan satt i soffan och tittade på tv och hade glömt att hon nyss jagade in oss i ett av rummen. Oj, oj, oj. 

Jag är så trött.


Och så här kan ni inte göra med armen!
Ja tittar på lite gamla bilder.
Och alla olika frisyrer jag haft.


Gud, så jag saknar mitt långa hår <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0