10/8.

Nu har folk gått. Fika hemma hos mig med massvis av onyttigheter kvar.
Så är det någon som vill ha vegansk blåbärspaj eller veganska negerbollar (ja, det heter faktiskt negerbollar) så är det bara att komma förbi! :D.
Jag har jobbat hela dagen, eller alltså, till fyra, med det räcker så att det blir över. Ganska bra dag idag på jobbet. Sen skyndade jag hem och bakade.

Sen blir jag lite ledsen när min finaste vän inte haft en lika bra födelsedag. <3.
:(.
Så nu sitter jag och Vida och mjauar tillsammans. Ja, jag mjauar med henne, jag tror jag ska lära mig kattspråket. Eller kattiska, som jag så fint sa en gång.

Ont i ryggen har jag verkligen. Fortfarande sen den där massagen i stan.
Men nu ska jag nog spikmatta mig lite. :).

Tjingepling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0