14/8

Idag fyller min gammelfarmor år! Hela nittio år blir hon! tänka sig.

Natten fylldes av mardrömmar och jag tog inte igen några timmar alls, trots att jag lade mig så tidigt igår.
Nu har jag gosat det obligatoriska morgongoset med Vida och jag kanske måste klä på mig nu, måste gå om en kvart.
oj oj.
skynda skynda nu är det brottom.
Ikväll ska jag titta på Livet av jonas gardell, har jag bestämt. För det finns inget bättre än det.



Nej, nu är deppdagarna slut och jag ska vara glad har jag bestämt. så. och vetrinären rings på måndag! så får jag låna mormors bil eller så.
Jag är ledsen att ni behöver höra på mina neråtdagar i mellanåt.
Det här blir bra.
Jag kommer bli bra.
Jag är bra.



Idag var det förresten en dam på jobbet som sa att vi var på avdelningen för dom förnuftiga. Eller hur! ;).

Nu håller jag på att tvätta, skulle gå och boka en tvättid, men så var det ledigt nu så då tänkte jag att det var lika bra att passa på och skönt att ha det gjort. bra beslut av mig där, för nu är jag ju snart klar, så det känns finnemang.
Handen gör verkligen cepeont idag och kan jag inte ens trycka portkoden utan att det gör ont, kanske jag bör kolla upp det i alla fall. Är det kvar nästa vecka, så ska jag överväga det.
Imorgon fyller kusin vitamin år. Det är himlarns vad folk fyller år i augusti. :).

Ikväll är sängen efterlängtad och jag har nog aldrig varit så glad över att få gå och sova. nej, det var ljug, men det ska bli fruktansvärt skönt att få sova nu. :).
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0