19/8

Jag sov med sockor och tre filtar ovanpå täcket inatt, jag fryser fortfarande lite.
Jag vaknade klockan sex imorse och kunde inte somna om, så det var väl lika bra att gå upp.
Idag jobbar jag värstingpasset av dom alla på jobbet. Men från och med 1 septemder har jag knappt några 16-21 pass alls. Och det är det allra bästa med heltidstjänsten.
Nu har jag hittat en mobil jag vill ha. sony ericsson c901, som är gjort av återvunnen plast. :).



Det gick väl bra på jobbet.
När nattpesonalen kom, så satt vi i sofforna och vi pratade lite och sen skulle Sara f, svara 'ja' på en fråga så skrek hon kort och högt ut 'JA!' och blev jätterädd för sig själv. Då började jag skratta och kunde inte sluta alls. haha, då konstaterade dom alla att jag var trött, och det fick jag ju lov att erkänna, det var ju svårt att hålla det hemligt. ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0