20/8

Usch vad jag inte sov bra alls inatt. Världens huvudvärk har jag också.
Nu blir det en liten springtur och sen hoppas vi att allt är bra.



Jag måste verkligen städa. Och jag orkar det inte alls.
med Lars Winnerbäck, miss li, lisa ekdahl, fiest, patty griffin, jonas gardell m.fl i bakgrunden, så går det nog bra.
:).
Nu får ni akta er allt smuts, här kommer jag.
Åh, vad äckligt det lät, som om att det ligger stora högar av skräp och smuts här. Men så är inte fallet. ;).



Nu har jag städat. Mycket och noggrant. även allt såndant som man inte alltid gör, ni vet fönster och speglar och lister och allt sånt. Så nu är det renare än renast här hemma. :).

Bror min har nu flyttat och pappa har åkt därifrån här visar han stolt upp sitt första egna boende. :).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas huvudvärken går över och att du får en bra dag, jag ska till tandläkaren känns lite läskigt :S

Men vi ska ju luncha imorgon! :D puss <3

2009-08-20 @ 11:38:17
Postat av: Andrea

Det gjorde den! :).

Åh, stackars stackars. Hoppas det går bra!!!

Lunch imorgon it is. <3!

Puss puss.

2009-08-20 @ 12:17:39
Postat av: Anonym

Värsta bra! Och jag klarade det hos tandläkaren, inga hål! :)Japp lunch blir great halv tolvtåget va? :)

2009-08-20 @ 15:55:26
Postat av: Andrea

Oh, så bra. :).

Halv tolv blir så bra. Puss puss!

2009-08-20 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0