27/8

Min paj vadar, tänkte jag säga, men jag menar såklart att min vad pajjar.  Och ni som känner mig vet att jag brukar säga fel på sådant vis. haha.
Det gör så korvigt ont i vaden när jag sprungit.

Imorgon är jag ledig, och det är så skönt. Jag är ganska så trött och har inte sovit ordentligt alls sedan innan helgen.
Och imorgon är det bowling och tjejhäng. :). Det ska bli kul.
LillVida är världens sötaste och det går lite bättre med maten igen!



En AndreaochAndreakväll!
Handling, färgning och mycket mer. Det är alltid så fint att vara med dig.

Nu är jag dödstrött. känner mig dock inte så sovtrött.
Ni förstår skillnaden.
Men Vida är trött, hon går omkring här vid mina ben och tjatar om att vi ska gå och lägga oss. Så jag får väl lyssna på henne. Tjingeplingpling.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va mysigt!

Vems hår färgade ni? :)

2009-08-28 @ 10:48:35
Postat av: Andrea.

Andrea's. :).

2009-08-28 @ 11:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0