28/8

Ursch vad jag sov rysligt dåligt.
Jag drömde att jag fick inbrott, att det var en kille som klättrade in genom stora fönstret, medan jag var hemma.
Och jag blev sådär galet rädd att jag fick all kraft i världen som man kan få ibland, och kastade saker på honom och sa att han skulle skynda sig ut här ifrån. Han flinade bara åt mig, men gick ändå ut genom dörren, sen tänkte jag att jag skulle hämta hjälp hos pappaför att typ jag vet inte? men pappa fixar alltid. :). Så jag börjar cykla, men inser att jag glömt mobilen, som jag tänkte skulle behövas, så då tänker jag bara springa in och hämta den, men så fort jag börjar slå portkoden kommer han, inbrottaren och kollar vad jag trycker för kod, så då kan jag inte hämta mobilen, så då skyndar jag mig hem till pappa och cyklar fågelvägen dit, haha, ja, för sånt kunde min cykel. Ingen pappa hemma. skyndar tillbaka, så ser jag från fönstret att Vidas hals har svullnat upp som sjutton och att hon knappt får någon luft och helt plötsligt kommer jag inte in i lägenheten alls, nycklarna är borta och jag kommer inte in. Så knackar någon mig på axeln så är det inbrottaren som står bakom mig, har kommit in i porten, och tagit mina nycklar som jag haft på mig. Så står han bara där och ler. Sen sprang jag ut från porten och började skrika på hjälp, Vida låg ju där inne och inte kunde andas och jag kunde inte komma in, och mobilen hade jag inte på mig, och jag måste ha skrikit till i sömnen, för jag vaknar att att Vida sprang i väg snabbt som attan från mig och sängen.
Inte mycket sömn för mig inatt heller.

Och jag har sjukt ont i magen.
Jag och Andrea åt glass igår. Liksom vanlig glass, inte veganglass utan mjölk som jag brukar äta, om jag äter glass. Och min mage protesterar. Jag har jättesvårt för mjölkprodukter sedan jag var heltochhållenvegan.

Men idag är jag så glad och längtar så till ikväll att inget kan förstöra dagen. :).

Kommentarer
Postat av: andrea

åh gud vad läskigt det där låter! :o skulle varit helt vettskrämd när jag vaknade :( stackars!



Hoppas magen blir glad snart igen :D Du får äta lite godis :D



Jag längtar tills ikväll :D Det ska bli jätteroligt! Och gott :D

2009-08-28 @ 10:26:33
URL: http://andreamunkhammar.wordpress.com/
Postat av: Sofia

Shiit vilken obehaglig dröm, stackars lilla gumman.

Men ikväll kommer ni att ha superkul är lite avis vill ju också vara med...

Men ha dte så bra! Puss puss! <3

2009-08-28 @ 10:47:15
Postat av: Andrea

Ja, det var läskigt.

Jag tror inte magen blir gladare av godis. ^^.

Ja, oh så kul det ska bli. :D!!!



Sofia, vi önskar att du också kunde vara här. men det blir ju fler gånger. Men du skulle väl på någon stor middag i kväll med skolfolket? Det blir nog jättekul det med :D! Puss!<3.

2009-08-28 @ 11:16:24
Postat av: mammagrisen

Men snälla nån - vilken dröm...

Ha det så trevligt ikväll!! KRAM

2009-08-28 @ 11:42:01
Postat av: Andrea

Nej, ingen rolig dröm.

Tack. kram.

2009-08-28 @ 13:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0