7/8 fortfarande.

Nu blev inlägget så långt, så jag gjorde ett till.
Precis som när jag började känna mig ensam och mest ledsen i världen kommer Andrea hit.

Vi åt veganblåbärsglass med blåbär i. Och Andrea tyckte att min kök behövde piffas upp lite så hon hällde lite socker över hela köket (tappade sockerpåsen). Haha, Så det är socker vart man än går här nu. Men jag ska ju städa imorgon, så det är ju ingen fara. Men, haha, kul. :).








Sen när Andrea skulle hem, cyklade jag med henne, hela vägen hem till henne. Sedan skulle jag cykla hem, och ni som känner mig vet ju hur dåligt lokalsinne jag har, och hur dåligt lokalsinne aspergerfolk har. Så självklart cyklar jag vilse, utan mobil och allt. Men sen kommer jag ut på ett ställe där jag känner igen mig, och kunde lugnt cykla vidare hemmåt.

Väl hemma puffar Vida på mina fötter och leker att dom är någon himmla råtta eller något, och jagar mig vart än jag går.
Finaste lilla. <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0