7/8.

Vaknade vid halv sju. Mardröm. Galet ont i huvudet. Men med Vida bredvid mig <3.

Jag hade tänkt om jag skulle åka och hälsa på lilla Ronja idag. Men jag känner för att bara cykla ner till stranden och läsa en bok. Så det kan hända sig att det blir så istället.

Igår pratade jag och Lova. Och imorgon ska vi ses igen! Oj så länge sen det var. Minst sagt på tiden.
Jag skulle behöva städa också, det kommer ju folks hit på måndagen. Och jag måste baka lite på söndag, vet inte riktgit vad jag ska bjuda på. Får klura ut något. Handla måste jag också göra, nu börjar det bli tomt igen. Eller ja, egentligen blir det ju aldrig tomt, men ni vet, när det inte längre finns några valmöjligheter och man får äta samma sak flera gånger i rad.

vad djuren gör när ingen stör, idag blir det Pandan. :).



Sen har jag sjukt mycket jag vill skriva ner och få ihop till en sång, men det går liksom bara inte just nu. Det är så tråkigt när det blir så, det finns för mycket man vill säga, så det blir inte bra. Och gitarren vill inte alls låta så som det låter i huvudet. 

Dagens låt.


Hur kommer det sig att alla artister som är bäst sjunger ihop med Winnerbäck? Liksom bl.a. Lisa ekdahl, Miss li och Anna Ternheim. Det är så bäst! :D.

-

En skön dag i solen!
Sen gick jag och handlade och glömde väl hälften, men jag hämtade mitt paket med böcker som kommit. Det är ju så sjukt mycket billigare att beställa hem, än att handla i affärerna.
Åtta böcker för trehundra kronor! Är det inte bra så säg. :).



MysisVida ligger och sover medan jag lyssnar på musik, diskar och lagar mat. Hon börjar busa mycket mer också. Det är så skönt att hon känner sig så trygg här. Att hon har kommit hem till mig. :).


Idag gjorde jag tacos, och när jag var och handlade hittade jag Andrea i kassan. :). Jag bjöd hit henne på glass och blåbär, så kanske att hon dyker upp här när hon slutat jobbet.



-

Jag känner mig helt slut i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0