9/8

Nu ska jag städa.
Jag ska skynda, för sen vill jag cykla till stranden med en bra bok.
Och jag måste hinna baka innan imorgon, hur ska jag hinna det?
Jag jobbar ju ikväll. och i morgon.
Jag ska fråga bror min om han vill hjälpa mig att baka något. Och han tycker ju om att baka, så det blir nog bra. :).

Jag har sjukt ont i nacken och axlarna efter massagen igår så fort jag rör på huvudet ömmar det i hela nacken. Jag är inte bara öm, det gör fruktansvärt ont.  Så fruktansvärt ont.

idag fyller han år. ächlopächlo. och varje år när jag ser datumet 9/8 så vet jag, minns jag. På lägren firades han minuten innan tolv och jag minuten efter. bleh.

Nej, nu. Skynda, skynda! :).



Några timmar i solen hann jag med i alla fall. Nu har jag nyss duschat och handlat. Nu ska jag snart gå till tåget, har lite saker att göra innan jobbet.
jobb jobb -_- På en sån härlig dag? Hur kan det ens vara lagligt?



Korv i ballongen så trött jag är. Kom nyss hem från jobbet. Jag vill bara sova.
Imorgon är det jobb igen. Börjar sju, men pappa ska åka vid den tiden han med, så då får jag skjuts. yeay.
Vida min ligger och dregglar i mitt knä, och jag tycker det bara är mysigt, haha. finiskatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0