Jobb och Sara.

När jag väl kom till jobbet och kom igång gick det väldans bra, och dessutom jobbade jag med Sara. Vet du Sara att du gör det så där extra roligt att gå till jobbet? att du gör skillnad? Att du gör skillnad för mig? Det gör du. Fler borde vara som du! Så härlig och skön, bara. 

Maten har inte gått lika bra idag. Maten på jobbet var alldeles flottig och flottade ner allt, så knappt salladen gick ner. Men jag ska försöka med en middag snart.
Och jag har ont i axeln, ganska mycket, när jag väl kände efter, och så är jag smart nog att säga det när sjukgymnasten är nere hos oss på jobbet, och han börjar göra massa koller och allt för att försöka lista ut om det var muskeln eller benet i axeln jag hade ont i.  och sa att jag måste kolla upp det om det sitter i fortfarande om två veckor. blähu. började snacka om att det kanske var något på benet i axeln och sånt. nej, korv.





Nu har jag spikmattat mig och sprungit och duschat.
Jag är på skrivarhumör och det blir kanske en låt ikväll, vem vet. För jag kan sitta uppe hur länge som helst och skriva, för imorgon jobbar jag kväll. Dock kommer jag typ somna när som helst känns det som, är sjukt tröttelitrött.
Jag hittade förresten, för några dagar sedan, ett gammalt block, där jag har skrivit flera stycken halva sånger och några av dom texterna var ganska bra, så jag kanske fortsätter på någon av dom, eller så blir det något helt nytt.



Nu har Vida provat spikmattan också, sötkatten! Hon visste inte riktigt hur hon skulle sitta på den, provade jättelänge innan hon gav upp och gick av mattan. Sen lekte vi lite och hennes rivmärken på mig har typ svullnat upp, på bara några minuter, det brukar ju bara bli ett litet rivmärke... Well, inget man dör av! :).

Kommentarer
Postat av: saran

åh! detsamma andrea! med bra människor går det mesta lätt, till och med att jobba på gökboet :)



jag ska nog lägga mig på spikmattan jag med, men försöka låta bli att somna!

2009-08-11 @ 21:20:41
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Andrea.

:). Ja, så är det verkligen! Tack för att du finns.:).



Åh, gör så! Lätt hänt att somna på dom där alltså.

jag tror jag somnade idag, fast jag märkte inte det. Jag märkte inte att jag somnade, inte heller att jag vaknade, men när jag tittade på klockan hade det gått en timme, men det kändes som bara en kvart typ. Jag låg väl och drömde mig bort bara. haha. :).

2009-08-11 @ 21:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0