Jobbar.

Sitter på jobbet. Har rast i några minuter till.
Och jag är inte så trött som jag faktiskt borde vara.
Och heldagen imorgon känns inte alls så jobbigt som den gjorde förut , innan helgen.
Men heldagens sista timmar jobbar jag ju med en av dom bästa, så det är alltid ett bra sätt att avsluta helgarbetet på. :).
Nu ska jag gå och jobba klart den sista en och en halv timmen.
Sen ska jag hem vill mina finaste lilla Vida<3.
Igår när jag gosade med henne så kändes namnet Vida så rätt och bra, för helt plöstligt såg hon bara helt och hållet ut som att hon alltid varit en liten Vida. <3<3<3.
Min finkatt. :).

-

Jag kom hem och var sjukt trött, tänkte att jag skulle titta lite på tv och mysa med Vida och såklart somnar jag igen, och vaknade inte förrän några minuter sedan bara.
Så jag sov två timmar på soffan idag med.
Vad kommer allt detta behov av att sova extremt mycket ifrån?
Nu lagar jag lite mat.
Trots spöregnet hela dagen letar sig några få solstrålar fram nu.
Jag missade prideparaden. :(.
Men dagen till ära hade jag mina regnbågsstrumpor. :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0