Lång dag.

Började med att jag var astrött när jag vaknade och gick inte upp förrän det var absolut nödvändigt, det vill säga att få på kläderna och gå i princip.
Sen möter jag Sofia på tåget, och tur var väl det, hade ju tandkräm runt hela munnen och allt. oj oj oj.
Min arbetskamrat försov sig i hela tre timmar, det blev lite körigt, men sedan löste det sig ganska bra i alla fall. Kvällen avslutades med Sara, och ganska så mycket skratt. Och TACKTACKTACK<3 igen för presentkortet. Allt jag gjorde var att gosa med en fin liten katt i några dagar :).

Nu har jag städat lite grann för att kunna göra fina före- och efterbilder i lägenheten.
Med tanke på min lägenhets och min ettårsdag tillsammans, tänkte jag visa bilderna som fanns i broschyren, på visningen, och visa hur jag har det nu i lägenheten. Tänkte att det skulle vara lite kul att se. Det var såååååå opersonligt och kalt när jag var här första gången. Nu är det andra bullar!

Och en sak som jag måste sluta med är att säga "Ja, precis" Det säger jag hela hela tiden. Jag stör mig själv på det, måste vara andra som tänkt på det. Haha, så ofta som jag säger det.

Köket innan.


Köket efter.


Vardagsrummet innan .


Vardagsrummet efter.


Vardagsrummet innan.


Vardagsrummet efter.


Vardagsrummet innan.


Vardagsrummet efter.


Sovrummet innan.


Sovrummet efter.


Badrummet innan.


Badrummet efter.


Hallen innan.


Hallen efter.



Så en liten förändring är det väl i alla fall?
Och jag gillar min version av lägenheten mycket mycket bättre! :D.

Jag är jättetrött. Men åh, så glad. :).

Kommentarer
Postat av: saran

det ser vansinnigt mycket trevligare ut nu!

2009-08-02 @ 22:50:52
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Bill

feta förbättringen! BRA jobbat :3

2009-08-02 @ 23:45:20
URL: http://billawesome.blogspot.com
Postat av: Andrea.

Tack Sara och Bill :)!

2009-08-03 @ 07:30:33
Postat av: Mamman

Du har en så fin och mysig lägenhet! Kul att du trivs så bra :-)

2009-08-03 @ 11:05:45
Postat av: Andrea.

Ja. :).

2009-08-03 @ 11:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0