Morgon igen.

Jag liksom bara vrider och vänder på mig varje natt. Somnar aldrig riktigt.
Och huvudvärken smyger sig på idag med.
Och jag ska till chefen och prata idag innan jag börjar klockan fyra, och nej, då kommer jag inte kunna stå på mig, så jag får jobba hela fucking nästa helg också.
Bara för att schemaansvariga sa fel till mig, och inte ens skickade tiderna jag skulle jobba extra. korv! Det är ju inte direkt mitt fel.

Idag hatar jag. Idag vill inte jag. Idag är fel. Idag ska inte finnas.

-

Åh, vad jag skulle vilja kunna spinna som en katt.
Är inte det lätet det typ mysigaste som finns? <3

Nu ligger Vida i sängen bakom mig och snarkar.
Min finaste lilla.

Själv sitter jag här och gör mest ingenting.
finns inte ens några online att prata med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0