Trååk.

01. Stänger du av mobilen när du sover? Nej, aldrig.

02. Vem såg dig senast naken? Jag själv?

03. Morgon- eller nattmänniska? Morgon.

04. Hur kommer du se ut om tjugo år? Äldre, antagligen.

05. Hur var du på dagis? Gick aldrig på dagis. Mamma var hemma med oss.

06. Hur är du att ha som arbetskamrat? Oj, jag är ganska svår ibland. Men jag försöker, och jag hoppas att dom andra tycker om mig. Det känns som att dom gör det i alla fall.

07. Har du celluliter? Blä.

08. Biter du på naglarna? Nejnej.

09. Har du något handikapp? Om asperger räknas till det? det är en funktionsnedsättning i alla fall.

10. Skriver du dagbok? Jag gjorde varje dag när jag var mindre, från 6år till typ 13år. Men nu försöker jag skriva någon sida då och då.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Inget av det.

12. Svär du? Jag säger korv. Och korv i ballongen.

13. Är du rädd för blod? Rädd och rädd, men jag har svårt för att titta på det. Väldigt svårt. Men på mig själv är det inte alls lika farligt.

14. Hur många nätter har du spenderat på sjukhus? Så många att jag inte vet. Var mycket där när jag var liten.

15. Tror du på utomjordningar? jodå. Det måste ju finnas några mer än oss. Men jag förstår att dom håller sig långt bort ifrån jorden.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? oj...en sallad med massa goda grejer.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Kött.

18. Har du blivit arresterad? Nej, bara inkallad på förhör.

19. Ljuger du? Mest bara för mig själv.

20. Vad gör du om du får hicka? Jag får oftast bara engångshickor. Men får jag en vanlig hicka skrattar jag, jag tycker det är kul att hicka långhickor. :D.

21. Hur känner man igen dig på långt håll? Oj, jag vet inte? Jag brukar titta ner i marken när jag går, eller så går jag runt och funderar i min egna lilla värld. Har nog inga speciella kläder eller så som gör att man ser mig bättre än någon annan.

22. Sjunger du i duschen? Såklart. Alltid. :). Det låter ju så mycket finare i badrummet och plus att ångan från det varma vattnet gör att rösten blir lenare och man kan ta ljusare toner. :).

23. Vad har du på din nyckelknippa? En massa nycklar bara. på jobbnyckeln har jag ett regnbågsband.

24. Spelar du något instrument? Gitarr, piano, fiol, munspel, blockflöjt. Jag kan lite allt möjligt, är dock inte lika bra på alla.

25. Senaste gången du skrattade? Igår när Sara bläckade ner sitt ansikte. Haha. :D.

26. Vad har du för mål för det här året? Har inget, har dessutom svårt för att sätta upp mål, är så sjukt bra på att misslyckas.

27. Hur många timmar måste du sova för att fungera? Förut sov jag tre timmar per natt, så allt som är mer än tre timmar känns bra för mig. Men efter sju timmar känner jag mig ganska nöjd.

28. Brukar du köra om? Ja, hur gör man annars? Hoppar över dom?

29. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej. haha. Alla lärare sa hela tiden att jag behövde prata MER!

30. När sa du senast att du älskade någon? Idag, till min lilla Vida.

31. Vilken tvserie skulle du helst leva i? Scrubs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0