10/12

08.52
Nu har jag varit på husläkarmottagningen i åkersberga. Och det första intrycket är redan bättre än den i täby, jag bestämde mig nämligen för att byta vårdcentral från täby till åkersberga, mest för att det är smidigt med nära när man är sjuk.
Nu hoppas jag på att jag får en bra läkare och att jag får läkarintyg för fortsatt sjukskrivning. det vet jag om en timme.

10.30
Läkaren var ju minst sagt läskig. Men jag fick i alla fall ytterliggare en veckas sjukskrivning.
Nu funderar jag på om jag ska ta en kort julklappsletarrunda i täby, när jag ändå måste åka till jobbet och lämna läkarintyget.

17.59
Just nu håller jag på att spela in för fullt. det låter ju inte riktigt klokt med min förkylning, men gitarren går att spela in och det är bra att öva på själva inspelningsprocessen.
Just nu längtar jag något så fantastiskt mycket till imorgon. Då far jag till norrköping och hälsar på en av dom bästa som finns! Det blir idolfinalstittande, massa prat, julklappshandling, fest och mys, och hur kan man inte längta till det?!

22.53
skit, bara skit. skitochfuckingjävlapannkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0