13/12

17.45
Jag är ganska nyligen hemkommen från norrköping och finaste sofia.
Igår var vi och handlade julklappar, innan vi gick hem och gjorde oss i fina för kvällen för då blev det fest.
Vi med lite julklappshandling idag också innan jag smått gråtandes tog tåget hemåt.

du är verkligen helt fantastiskt underbar. du är precis vad jag behövde den här helgen. du lättar alltid mitt hjärta, du värmer alltid min frusna själ och du får mig att le. Den här helgen skulle lätt kunna vara den bästa i hela mitt liv<3.


♥                                                                                               ♥

♥                                                                                               ♥

♥                                                                                               ♥

♥                                                                                               ♥

♥                                                                                               ♥

♥                                                                                               ♥


21.19
Nu har jag lyckats spela in en låt med lite stämmor och grejer så att det låter hyfsat bra i alla fall. :).
Jag är glad, men har ont i ryggen.
Vida vill sova, jag är inte alls så trött. Funderar på att ta mig igenom en gratisfilm från voddler, vilket ju faktiskt också betyder kattmys gånger tusen :).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va fint du skriver! Blir så glad av dig! Vi hade det verkligen jättekul tillsammans, tror vi båda behövde sällskap den här helgen! Är så glad att du kom! Puss <3<3<3

2009-12-14 @ 15:14:11
Postat av: Andrea

jag blir glad av dig! <3! ryss!

2009-12-14 @ 15:21:39
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0