14/12

11.18
Nu är det snö ute och det gör det lite ljusare. Det känns skönt.
Nu har jag nyss spelat in och gjort klart en hel julklappslåt och jag är ändå ganska så nöjd. :).

Ont i ryggen har jag idag. Lite mer än dom senaste dagarna. jag hoppas bara på att det någon gång går över. . .

Snart ska jag sätta mig och sy lite julklappar. Jag har sagt det förut men jag älskar att ge bort saker. Jag älskar att göra dom så personliga det bara går. färger, former, mönster, lukt, smak, känslan, allt ska passa personen man ger till och det är bara så kul att försöka göra så att allt stämmer. :D. jag älskar det!

14.22
Jag kan inte låta bli att känna mig smutsig och äcklig. bläh.

21.59
Inatt drömde jag något fruktansvärt och jag känner mig lite sådär rädd för att jag ska drömma samma dröm när jag väl somnar sen. Men jag är otroligt trött och skulle ändå helst av allt bara vilja lägga mig i sängen och somna.

Idag blev det middag hos finaste pappa med båda mina bröder. Det var mysigt. och just nu längtar jag otroligt mycket till lisa ekdahl på onsdag! :).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh va roligt att du ska se Lisa Ekdahl! Du får skriva om hur det var sen! Vilka ska du se henne med och var? :)

2009-12-15 @ 11:37:01
Postat av: Andrea

ja vet! sara och henkebenke i cirkus. :D.

2009-12-15 @ 12:09:11
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0