krokoartanter.

12.06
Jag träffade en sådan bra läkare imorse! Jag har aldrig någonsin upplevt ett läkarbesök där jag efteråt känt att det gick bra. Så nu ska jag byta läkare till hon jag var hos imorse.
Hon lyssnade verkligen på vad jag sa och sedan kom hon med förslag på hur vi skulle lösa det. Annars har jag fått sitta och säga hur lösningen ska se ut, men det är ju inte jag som är läkaren så jag vet ju inte! det har jag alltid irriterat mig på. Men nu var det hon som kom med förslag och så frågade hon om jag tyckte att det verkade bra. så himla bra!
Jag blev i alla fall sjukskriven i två veckor till och sedan skulle jag gå tillbaka och jobba halvtid i två veckor och sedan se hur det kändes.

13.30
jag har redan varit sjukskriven i två veckor, men det känns som två dagar. skönt med två veckor till.
Idag har jag hunnit med massor fastän klockan bara är halv två. varit hos läkaren, varit på jobbet för att lämna läkarintyg, fixat till lördag och lunchat med bästa andrea.
Vida är världens mysigaste och vill bara kela, så nu ska jag göra mig en kopp te, slå igång voddler och mysa med världens finaste.

förresten så sa jag krokoartanter idag. Och ni som känner mig och vet hur jag brukar säga fel vet att det skulle ha varit trottoarkanter. haha.  

21.12
min kyl har alltid varit väldigt dålig på att vara just kall. och igår när sara var här så fick hon mig att inse att det faktiskt inte var så kall alls, snarare varm. och det förklarar ju att allt har möglat så himlarns snabbt. Idag pratade jag med pappa om det och han kom hit för att titta om han kunde hitta något fel på det. Men icke. Så imorgon skulle vi prova att avfrosta frysen och se om det hjälper... hur det nu kan påverka kylen. Men nu fick jag i alla fall ett riktigt pappasms.


finaste<3.



23.28
andrea kom hit innan jobbet. hon jobbade. sen kom hon hit igen och nu är hon fortfarande här. Jag blir så glad av sällskap :). vi gör lite sjukgymnastik här båda två och skrattar åt varandras övningar, haha. vi har ätit kokosnöt och andrea hade med sig varma koppen så vi ska väl försöka äta också. nu liksom. andrea kom för två och en halv timme sen, och vi skulle se på film, men vi har gjort allt annat än att titta på film.







Kommentarer
Postat av: Andrea

haha jag älskar oss :D så sjukt kul :D det är så mysigt att bara kunna klampa in hos dig o så är allt så skönt liksom :) mihihi <3

2009-12-18 @ 01:25:27
URL: http://andreamunkhammar.wordpress.com/
Postat av: Andrea

jag älskar't också <3<3<3. puss.

2009-12-18 @ 07:45:22
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0