19/12

10.35
idag var nog första gången jag åt frukost på en vecka. det där med frukost är inte riktigt min grej, inte hungrig på morgonen. och jag satte i halsen och hostade ut flingorna genom näsan.. det gjorde faktiskt rätt ont, det är ju inte som när det händer så med dricka utan flingorna är ju lite hårda och kantiga. haha.
Nu ska jag göra lite fler julklappar innan jag städar lägenheten ren.

10.52
nej, jag orkar inte göra några julklappar just nu.

13.50
vad segt det går att städa idag. emil jensen är nästan för bra att städa till, vill inte ha igång dammsugaren för då hörs han ju inte. men jag har ju några timmar på mig att bli klar med allt så det ordnar sig.

snöar gör det fortfarande, och på nyheterna utlovade dom en vit jul, det blir jag glad för. inte nödvändigtvis för att det är snö, men för att luften blir så mycket lättare så mycket friskare. det går att andas igen. höstluften är så förbaskat tung och kvav att man nästintill kvävs, inte konstigt att man känner det här trycket mot bröstet om hösten.

15.29
Jag mår förskräckligt illa, jag har försökt förtränga det hela dagen, men det blir mer och mer påtagligt och vi ska ju liksom ha värsta festen ikväll :(.
Jag sitter fortfarande i min typ pyjamas har städat lite halvt, men sitter mest vid datorn och lyssna på musik.
om en stund ska jag möta andrea i centrum i alla fall. då blir det nog bättre. :).
för det är ju klart att vi ska ha fest och det ska bli bäst.

22.112
u äräf det västa festen gär hemam his mif. :D. allt rä bäst och bi är bäst!" kan inte bli bättrre än så här , hyur glad kan man vara? bara så gld som jag rä nu! jag är så j'vla glad att hag är jag. att ni finns. andrea är vödlfens bästa delafestficare, sofia är inte här men hod äer också bäst. andra sovia kiunde inte heller komma, men hon sakanr jag. och sara skuelele ha varit här, det havrte varit hätekuyl!!!
mian vänner ärt uy bara bäst<3!

00.34
kah är kissnödig och annars fär t det kul. eller ja, det är kul. tangentbordet tör fullt atv sprit, otrolgit att fet fungerar. jgak bbodre ite ens skriva något ,ah jag är så otolrig t fluu, jag tror att det här rä e det bvästrta någonnditn. jag ahr avldrig varit såhär hull.

Kommentarer
Postat av: Andrea

fest o bäst. o de rimmar. så alltså måste de bli underbart ;D

2009-12-19 @ 19:18:03
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: Andrea

det ärö bäst! sådet såd! och det är ju bäst juye! nu! haha. jag ockdf mina felstavnignar!

2009-12-19 @ 22:12:02
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0