2/12

Jag såg förresten julkalendern igår, och den är ju lika kass som julkalendrarna har varit dom senaste åren. synd tycker jag. stackars barn som måste se sånt där.

När klockan ringde nu på morgonen stänge jag visst av larmet och inte på snooze, men jag vaknade en halvtimme senare dvs för tjugo minuter sen, skönt att jag får skjus av pappa idag. :).



Ikväll var det julbord med jobbet. Det är alltid kul att kunna umgås med arbetskamraterna utan att behöva prata bara jobb, men julbordet var ett julbord i miniatyr och vi vegeterianer fick endast några potatisar i olika former, två närmare bestämt. Potatis med potatis liksom. Nu ska jag snart mysa ner mig med välrldens mysigaste katt under täcket och sova. Jag är oändligt trött.
Och imorgon får jag träffa g igen!



Och jag kom på att jag faktiskt inte ännu lagt upp bilder på min nya finaste frisyr, som faktiskt bara känns bättre och bättre. :).
Jag har inga bra bilder, men ni måste ju få se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0