22/12

jag var och handlade med pappa. coop i arninge har fått större utbud på ekologiska varor och vegetarisk mat. gissa vem som blev glad! hittade flera nyheter i frysdisken på den vegetariska fronten. med ett nytt märke som jag inte sett förut. anamma.




och jag borde egentligen sitta och slå in julklappar och greja, men just nu orkar jag inte. och jag har ju faktiskt imorgon på mig också.

just nu sitter jag i mina elefantbyxor som jag fick av jonna igår, som hon köpte i indien. dom är världens skönaste och kommer lätt att bli mina nya favoritbyxor! jag har också långkalsoner, två par sockor och tre lager med tröjor. men det är ju faktiskt otroligt kallt.

världens finaste finkatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0