25/12

gud så jag blir arg.
på mina grannar.
jag var nyss och lämnade ytterliggare en lapp i deras brevinkast, men det verkar dom inte bry sig om.
men jag har sedan några dagar börjat skriva upp hur ofta och hur länge dom spelar musik, så att jag sedan kan prata med bostadsrättsföreningen om det här. så här ska det inte behöva vara.
nu har dom så högt att jag skulle kunna sitta och sjunga med helt och hållet i låtarna, om jag kunde låtarna, men det är inte ens musik man gillar. det är riktig skitmusik.

19.59
feber och ont i halsen. :(.
lägligt ändå att jag hinner med flera sjukor under sjukskrivningen.


23.02
blä. ont.
sova.

för två nätter sedan drömde jag att jag skulle dö. eller att jag var på väg att dö. var ingen som visste var det var som gjorde att jag blev allt sämre. och jag skulle försöka hinna träffa alla för att säga hej då. och sedan var det bara sara kvar, som var kvar i skåne ;), jag försökte ringa och skicka sms och allting för att kunna säga hejdå. och sedan sprang jag, så gott jag kunde, till den enda datorn som fanns typ mitt ute i skogen för att se om hon var inloggad, men icke. och sedan när jag väl var där ute i skogen så dog jag. sen finns det dom som säger att man absolut inte kan drömma vad som händer efter döden, vilket är helt jättekonstigt för det har jag gjort flera gånger. men sen blev jag alldeles lugn och hade inte ont eller så. och jag var kvar i skogen, det var som om världen blev dubbel, med en glasskiva i mellan men som fungerade som en spegel och speglade den som fanns på andra sidan glaset, den riktiga världen. sedan stod plötsligt sara där och några andra vänner, och jag försökte banka på det där glaset, men det kunde ju såklart inte dom höra. och jag blev jättestressad för jag kände mig inte död längre, jag var helt ensam där i skogen, och det blev mörkt. och jag fick den här klaoustrofobiska paniken och sprang omkring och bankade på glaset och skrek och allting för att ni på andra sidan glaset skulle se mig. och sedan vaknade jag med hjärtat bultande snabbare än snabbast och var mycket glad över att den där glasskivan inte fanns här i mitt rum.

Kommentarer
Postat av: saran

lääääskigt :(

2009-12-26 @ 15:17:24
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0