27/12

idag är ingen bra dag.
jag vet inte vad jag ska göra med mig själv.
jag vet fortfarande inte hur jag ska hantera den här ångesten som kommer snabbt som en spjut mot mitt bröst.

jag skrev en sång och jag vill bara säga
förlåt mig.

20.00
idag har jag målat och sytt och skrivit och sjungit, men ändå känns det som att jag inte har gjort någonting.
troligen för att jag inte ens lämnat lägenheten idag.

men vida är finast i världen och jag är så glad att hon finns.




dom senaste dagarna har jag sovit sjukt länge, till klockan nio, och imorse sov jag till och med till halv tio. det är inte på långa vägar vad jag brukar kunna åstadkomma. men, om en timme ska jag se underbar och älskad av alla sen ska jag gå och lägga mig. för jag vill inte sova så länge på morgonen, man hinner drömma så mycket mer.

jag har en vecka kvar på sjukskrivningen. jag vet inte hur det känns men bara tanken att ... nej. :( suck.
hejsvej.

23.23
allt kommer tillbaka, endast för sekund, sedan är det som det alltid var.
jag vill inte.
jag vill inte tillbaka.
jag vill inte ner.
jag behöver er mer än någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0