29/12

inatt drömde jag att jag hade en orm under sängen, och den hade varit där flera dagar utan att jag vetat om det.
och jag är livrädd för ormar.
och jag fick sån panik när den kom framringlandes till min röda matta och mot mig. och jag tog tag i vida och sprang ut ur lägenheten i bara nattlinnet och sedan visste jag inte vad jag skulle göra. telefonen fick jag inte med mig. och grannarna kom och gick och det var lagom pinsamt att stå utanför sin lägenhet i nattlinne och med en katt i famnen. men jag vågade verkligen verkligen inte gå in igen. usch.
och när jag vaknade var jag lite rädd för att sätta ner fötterna på govlet, med rädslan för att det kanske var en orm där...

idag ska jag sy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0