3/12

Den senaste veckan, eller dryga veckan eller vad det är har jag bara koncentrerat mig på att överleva. Att gå till jobbet, att komma hem, att försöka få i mig något att äta, något att dricka. Och jag har totalt glömt bort allt vad räkningar heter och har inte betalt en enda. Det var bara rena turen att jag hittade alla oöppnade kuvert i högen på bordet av all post och insåg att jag inte betalt hyra eller någonting. Men nu är det gjort och hoppas på att jag slipper alla påminnelseavgifter...





Då blir det vår igen.
Det trodde jag aldrig.
Det tror man aldrig,
att det ska bli.
Jag går upp igen.
Det trodde jag aldrig.
Det tror man aldrig,
att man kan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0