4/12

Och så var man sjukskriven då. Helgen och nästa vecka till att börja med.
Sjukgymnasten trodde att det kunde vara ett tidigare diskbråck som inte blivit bra för att jag jobbat med det. Så han rekommenderade sjukskrivning. Sen ska jag tillbaka på måndag för att se hur övningarna jag fick, hjälpt mig, för att veta hur stor skadan är och för hur länge jag bör vara sjukskriven. Men det var ganska lägligt ändå, börjar bli förkyld och känner mig en aning febrig.

Jag missar mitt pass med den bästa man kan jobba med, men det känns skönt att bli tagen på allvar när man har så pass ont som jag har haft, så att jag kan vara hemma och bli bättre.
Och nu får jag tid och ork till att städa och tvätta, vilket verkligen behövs!

Pappa ringde dessutom för ett tag sedan och berättade att han köpt en tidig julklapp, ett nytt ljudkorsgrej till datorn, så att jag kan spela in min musik igen!!! :D:D:D.  Så nu ska det spelas och sjungas för fullt i helgen. Jag kommer sitta vid datorn och klippa och klistra, sjunga om och sjunga rätt. Inget kunde har varit bättre än det just nu.

Är det förresten någon som vill ha ett piano? Jag har bestämt mig för att göra mig av med mitt.



Det känns sådär lagom konstigt att sitta här hemma, när man egentligen skulle ha jobbat, och jag är inte ens sjuk. Annars ligger man ju nerbäddad i soffan och sängen dygnet runt om man är hemma från jobbet menar jag. Nu kommer jag att bli så sjukt rastlös eftersom att jag inte ens får träna, jag kan bara gå lite lagom långsamt på bandet. Så nu efterlyser jag sällskap eller en rolig sysselsättning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0