5/12

Nu tvättar jag.
Men på förmiddagen har jag hunnit med en del. Jag och pappa åkte till musikbörsen för att inhandla nya studiohörlurar och kabel till gitarren. Sedan svängde vi in på jysk för att köpa ett skrivbord jag tittat ut. Jysk hade faktiskt bättre än ikea när jag tittade på hur måtten stämde med min yta i sovrummet. Även fast jysk hade bättre och billigare än Ikea vet jag inte om jag ska handla där något mer, när vi först kommer hem och öppnar kartongen är där inget skrivbord utan en hylla. Åka tillbaka och byta till rätt kartong. När vi sedan öppnar den rätta kartongen med skrivbordet saknas skruvarna, då var det bara att sätta sig i bilen för ytterliggare en tur mot jysk. Sen började själva ihopskruvandet och det saknas ytterliggare en del. en liten knopp eller vad man ska säga, så det var bara att åkta tillbaka igen och det blev sista turen till jysk, kanske för alltid?

Men nu har jag min musikhörna här i lägenheten. Nu ska det spelas in musik, på riktigt. Nu.
Jag är så barnsligt lycklig. ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0