8/12

Jag och Vida är nyss hemkomna från en finfrukost hos Sara.
Det är så lätt att ta med Vida, hon jamar inte det minsta över att behöva sitta i den där lilla buren eller över att behöva åka tåg. Men fräser åt Melvin, det gör hon. Hon satt mestadels i mitt knä idag i alla fall och inte bakom soffan, mot slutet låg hon nästan och sov bredvid mig.
Nu går hon omkring och jamar här hemma och ser stoltast ut i hela världen ♥.

Och jag drar ut på det här med att ringa chefen. jag vet inte ens vad jag ska säga. Och jag vet inte om jag vågar säga det jag bör säga. gagagagagagagaga.



Och det här inlägget som Jonas gardell skrev på sin hemsida igår gillar jag! haha.

Sen läser jag att Paul Anka ska skilja sig från Anna Anka. Och jag som just hunnit läsa hennes tvärsäkra tips om hur man håller ihop ett äktenskap. Kanske ska man inte följa hennes anvisningar när allt kommer omkring. Kanske räcker det inte med en morgonavsugning trots allt.

Om jag vore göteborgare skulle jag vitsat och sagt nåt om att nu är allt ankan stekt. Men eftersom jag inte är göteborgare avstår jag.

Fast jag kan inte vänta till julafton för att se hur TV 3 löser den lilla detaljen med skilsmässan och storbråket inför programmet Anna Ankas jul i det egna hemmet som ska sändas samtidigt som Kalle Ankas jul i SVT!

Kanske ska de låtsas att den där inhyrda dvärgen är Paul? Kanske är det dvärgen som får en morgonavsugning?

Hur ska det gå, hur ska det gå?

Mitt enda råd tillbaka till Anna som tack för alla råd hon bistått oss andra med är att behåll för Guds skulle efternamnet. En halvtrist Anna Åberg får inga löpsedlar. Bara Anna Anka får det. Kvinnan som fått hela Helsingborg att bli känt som Ankeborg, som maken min brukar säga (när jag inte jagar honom med buttpluggen).





Nu fick jag nyss voddler att fungera, men dom nyare filerna kostar 37kr att se, de andra är visserligen gratis men dom vill man ju inte se. Fast nu ska jag premiärtitta på den sådan där film som man egentligen inte vill se.

 

22.57

Förkylningen tycks bara bli värre och jag har fått mer och mer ont i huvudet under dagen och snoret bara rinner, men jag har i alla fall inte ont i halsen!
Nu ska jag sova bort det här eländet.

God natt!
Och tack bror för all hjälp! <3 :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0