9/12

08.21
Jag älskar att vakna på natten och lyssna på vidas tunga andning och känna värmen från hennes lilla kattkropp intill min. du är det bästa jag har.

Jag sov ända till åtta idag, väldigt ovanligt för mig, mycket skönt måste jag säga. Men den här dagen kommer bli lång och tråkig. Jag har ingenting att göra, inget jag kan göra. och jag är så pass förkyld att jag inte orkar göra något heller.

Fast kanske att jag bakar lite knäck, jag har ju redan gjort både pepparkakor och lussebullar.

17.17
Jag sitter och knaprar på några pepparkakor, medan jag tittar på du är vad du äter himla bra kombination känner jag, men jag har ingen mat hemma att laga. Jo jag har lite havremjölk, några gamla sparrisar och typ glass, bär och bullar i kylen.
Jag skulle gärna ta emot en matleverans just nu.

21.08
När jag vaknade imorse blev jag lite rädd över att jag skulle behöva ställa in besöket hos bästaste sofia i helgen, men nu känner jag mig en aning piggare och har inte lika ont i huvudet. brabra. för vem vill ställa in resan till ens bästaste?
Jag har i princin legat i soffan hela dagen, och det känns i ryggen. Så fort jag legat lite snett, eller haft kudden lite mer på vänster sida än höger, så ömmar det desto mer igen. Och nu har jag bestämt mig för att gå till läkaren och försöka få läkarintyg för att kunna vara sjukskriven även nästa vecka. Jag hoppas jag har läkaren på min sida!!!
Nu funderar jag på att lägga mig i sängen, sätta igång en riktigt dålig gratisfilm från voddler, och mysa med finkatten.
hejsvej.

och förresten har jag fyra stycken invites till voddler, så är det någon som vill ha kan ni ju säga till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0