Aj.

Magen gör så ont att det känns som att hela jag kommer sprängas vilket sekund som helst.
Huvudet också för den delen.
Men då ger jag mig själv rätten att ligga i soffan hela dagen, även fast jag känner mig som en degklump då.
Så jag och finkatten har en hemmadag. Men det får man ibland, eller hur?




 
Här är hon min finkatt. Och hon dreglar när man klappar henne. :).  Igår kväll så började det droppa något blött på min hals liksom, och så ser man hur det bara rinner ut från hennes mun. hihi. finkatten min <3.

-

Min dag har gått åt till att titta på alla 16 and pregnent avsnitt från mtv, som jag länkade härom dan.
Annars har jag bara kelat med finkatten, och hon dregglar på som bara den. Sen när hon själv märker att det droppar lite väl mycket, försöker hon typ dra tillbaka det, haha, något sötare finns det inte.

Sen gick jag och handlade. Lite havremjölk, och bär och sånt där som inte fanns hemma.
Jag fick min lönespec också, och såklart har dom råkat missa att lägga till pengarna från löneförhöjningen. Varför är det alltid sånt strul med lönen?

Jag har ätit en mandarin idag, och druckit en kopp te, men mat är det sista jag tänker på med den här monstersmärtan till mensvärk. Men jag tänkte försöka göra en god sallad lite senare och hoppas att den ska se tillräcklig god ut så att  jag vill äta den :).

-

Idag har varit en sån där jobbig dag. En ontihjärtatdag.
Och inatt drömde jag om mr D. Jag trodde verkligen att allt var så bra, jag fick allting att verka så bra, men i själva verket var det inte alls så bra. Jag var bara glad över att det var någon som gillade mig, eller som jag trodde gillade mig.
hjälp och hjälp och hjälp, det lät precis som om någon knackade på mig fönster alldeles nyss. korv. jag blir så rädd av sånt där.
Kan inte den här dagen bara ta slut, så att en ny bra dag kan börja?...
Kan inte någon bara ta tag i mig, ruska om mig riktigt länge och bara banka in i mig att allt ÄR över. Det är över, allt, jag vet det. Rent logiskt ser jag hur det var år sen, det hände, det andra hände, det tredje hände osv osv. Men fortfarande lever jag som mitt i det.

-

Nej, nu ska jag snart stänga av för idag.
Sara är fin och bra!

Min finkatt är trött, jag också för den delen.
förresten snarkar hon också. Typ varannan gång hon sover.
Men hon är bara fin. Det finaste som finns <3.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0