Fredagskväll.

Jag bestämde mig för att ta ett bad med doftljus och ansiktsmask och hela grejen ni vet.
Försöka vara lite tjejig.
Jag flyttade även in miniTV:n och tittade på film medan.
Ansiktsmasken som jag använder nu är asvarm när man först lägger på den. Alltså nästan så att det bränns, det är lite scary. Hur kan det bli så liksom?!

Jag mår illa, men jag vill verkligen äta middag idag.

-

och somnade i soffan gjorde jag.
vaknar upp alldeles kallsvettig en och en halv timme senare.
Men sånt händer väl när man bara sovit tre timmar natten innan.
Imorgon är det 7-16 pass.
jag är så inte taggad för det.
jag behöver sömn.

-

Jag får typ kväljningar.
antagliten sitter det mest psykiskt, efter dagen på jobbet, eftersom att det var en som kräktes och jag stod och fick kväljningar och var nära att spy jag med. Vi kunde ha delat spypåse hon och jag.

Frågn är om jag somnar om jag går och lägger mig nu. Vaknade ju nyss från att jag somnat på soffan. Men jag vill inte somna så sent idag, eftersom att jag börjar sju imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0