Frisk, eller?

Och helt plötsligt blev jag väldigt illamående.
Väldigt, väldigt illamående.

jag ska värma vetekudden och sedan lägga mig ner, det kanske kan hjälpa.

Men allt jag kan tänka på nu är kattkattkattkatt <3!

Måste snart börja planera mitt födelsedagsfirande.
21, det låter så ... gammalt på något vis? Jag har liksom inte hunnit med. Men dom sista åren har i princip bara smält in i varandra så flera år har känts som ett enda väldigt långt år.

Imorgon kanske jag tar och åker till stranden ett tag, om vädret är fint. Men först måste jag köpa mig två nya böcker. Läste nyss Vänninan av Denise Rudberg. Och den var så himmelens bra att jag ska köpa dom andra, som jag har förstått det, är som en slags fortsättning, så dom vill jag läsa innan jag börjar med boken jag fick av far min.

Nej, nu blir det värmekudde och botning av illamående.

Kommentarer
Postat av: saran

ååååh! ska du bli med katt? grattis! blir det en bäbis eller en vuxen? (hett tips är att skaffa en vuxen, det är smidigast så i lägenhet!)



krya på dig från illamåenden också.

2009-07-17 @ 21:36:14
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Andrea.

Ja, min vän hittade en hemlös katt, som hon inte kan ha, så då sa jag att jag ville ha den. :D.

En kattunge är det... Men det går nog bra. :D.

:D:D:D:D:D:D:D:D.

Jag är glader.

Tack tack, läste att du också varit lite sjuk, hoppas du mår bättre?!

2009-07-17 @ 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0