Hemma igen.

Kom hem lite tidigare än planerat. Blev lite långtråkigt och man kunde liksom inte riktigt gå iväg och vara för sig själv en stund, som jag behöver. Vara runt människor så nära inpå dygnet runt hela tiden. Det funkar ju om man har ett rum man kan stänga in sig i ett tag, men nu fanns inte ens det.
Men det var fint att vara ute på sjön några dagar. Sol och bad och massa läsning.
Och nu skulle jag behöva gå och handla, finns inte så värst mycket här hemma i kylskåpet.

Jag är nästan frisk också! Lite krasslig i halsen fortfarande bara. Vill komma igång med träningen igen, har varit dålig på det VÄLDIGT länge nu.
Usch och fy på mig! :(.

En katt är på väg in i mitt liv också. <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0