jobb.

Vilken kaosdag att komma tillbaka till.
Suck.
Dock finns det ju härliga stunder också...
Men hon som lägger schemat och frågade om jag ville jobba extra har lurat mig. Eller hon frågade om jag kunde jobba en helg extra, och då sa jag, om jag inte jobbar helgen innan eller helgen efter. Så säger hon att jag inte gör det, så hon sätter in mig på dom passen, sen visar det sig att jag visst jobbar helgen innan, vilket är den här helgen. Åh, jag blir så trött.

Min lön förra månaden blev ju för lite.
Jag måste kolla min förlängning med "vikariatet" eller ja, det ska bli en fast tjänst nu, men ja.
eller så ska jag gå upp i 100%.
Men chefen var inte där på hela dagen.
Jo, hon var där, men jag hittade henne aldrig.
Varför ska det vara så komplicerat allting?

Jag har bajsont i huvudet och jag är på dåligt humör, så jag tänker bara inte gå och träna.
Jag gick och köpte mat och godis, och ska ta det lugnt innan helgjobbandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0