Kort natt.

Nu är jag vaken igen efter en kort natt. Vågade väl försöka somna där vid ett någon gång. Sen vaknade jag vid sex. Det gör så ONT i halsen!!! Fast bara från utsidan om man säger, helt öm där halsmandlarna har suttit. Och eftersom att jag opererade bort mina halsmandlar när jag var liten, sätter sig dom små bakterierna i hela halsen. kul kul.

Känner mig inte alls pigg på att åka iväg till öregrund. fortfarande väldigt sjuk. jag får väl ligga sjuk i båten några dagar och se om jag blir bättre. Men det kommer vara så mycket ljud och människor (och jobbiga barn!) att jag inte kommer att få någon lugn och ro.

Andrea och Sofia lånar lägenheten lite medan jag är borta. :).

Mamma och Staffan hämtar oss med båten i kanalen så det är väldigt nära att gå dit, annars hade jag nog inte orkat gå, blir anfådd så fort jag gör minsta lilla, nu när jag har en lite mer ansträngd andning. Men jag ska väl försöka packa det sista, sen ska jag duscha bort lite bakterier och äta frukost, eller ja, snarare dricka frukost till P.S I love you-filmen.

Ha det så bra alla!
Kommer tillbaka på Söndag igen, och då förhoppningsvis frisk!

Hearts♥

Kommentarer
Postat av: saran

krya på dig och njut av båtåkandet :)

2009-07-13 @ 11:35:16
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Andrea!

Tack Sara! :D.

2009-07-14 @ 11:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0