Lördag.

I natt drömde jag att jag blev våldtagen och var tvungen att fly med största skicklighet. Försöka slita mig loss, sen smyga men springa, gömma mig och titta fram, hitta små genvägar, springa fram och tillbaka. Han kände mig, han visste, han ville. :(. Usch. jag blir så ledsen av sådana här drömmar.

Min far kom förbi idag med lite filmer och choklad, han hade även med sig något till lilla Melvin, två kattleksaker, han blev jätteglad. :). Imorgon åker han hem och det är jag mindre glad över. Han är fin och jag vill också ha en katt. Men mest vill jag nog ha hund just nu, jag velar alldeles för mycket mellan hund och katt att jag aldrig kan bestämma mig.
Senare kom bror med matleverans, jag orkade inte laga mat. Så snälla människor man har omkring sig. Jag blev jättemätt och mådde illa, sen har jag gjort det som jag gjort de senaste dygnen. Varvat mellan datorn och tv:n. Det är så tråkigt att sitta och titta på tråkiga tv-program. Och jag vill inte titta på filmer som man redan tittat på hundra gånger. Och det är typ inga inne på datorn, så inte så många att prata med.

Jag fick också en namnsdgaspresent från pappa, hade namnsdag igår. Om jesus av Jonas Gardell. Den ska läsas så fort jag läst ut boken jag läser nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0