Mina finflickor.

Myskväll med Andrea och Sofia, hemma hos mig.
Jag och Andrea gick och handlade mat och grejer innan Sofia kom.
Vi fixade en marängtårta med daim och jordgubbar till henne. Och så gjorde vi en himla god sallad :).
Sofia kom hit med tåget halv fem och vi gick och mötte henne. Sen skulle vi hyra film, men vi hittade ingen vi ville se, så vi gick hem och valde en film jag hade här hemma istället.

Vida tyckte om min finflickor och gosade med dom också. :).
Tack för att ni finns i mitt liv!<3<3<3.
Vad skulle jag göra utan er tjejor?!







Har ni sett tungan på Vida? <3. :).  Hur lång är en kattunga egentligen?!

Jag har sjukt ont i min hand också, sådär som jag får ibland. :(. Så idag fick jag gå till apoteket och köpa mig en elastisk binda att vira runt handleden och tumdelen av handen. Men det brukar bli bättre efter några dagar. Hade så här massa när jag var liten också. Kommer och går utan anledning.

Kommentarer
Postat av: andrea

ååh vad bäst vi är :) Har du läst i kissboken? :D jag var väldigt poetisk!

Tycker om dig massor andrea! Du är bäst bäst och det är alltid så kul o träffa dig :) <3<3

2009-07-27 @ 00:23:34
URL: http://andreamunkhammar.wordpress.com/
Postat av: Andrea.

Haha ja, jag har läst i kissboken! Du är fin!!!! och bäst!!!! och allt!!!! Och vi ses senare i veckan! <3<3<3. :).

2009-07-27 @ 09:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0