Nu är det kväll igen.

Vem tar dig hit när du inte kommit hem? Vem letar jag efter, vad letar jag efter? Jag letar efter dig.
Du springer alltid bort från mig, jag hinner aldrig efter dig.
Det var en kväll, en natt när jag var själv.

Jag har duschat, varmt och länge. Ansiktsmaskat mig och haft body butter på hela mig.
Det är skönt att skämma bort sig lite.

Idag var jag och papi och inhandlade allt som behövs till min lilla katt som jag hämtar om någon dag eller så. :). IIIH så spännande. gladiglad.

När vi var på båten så gjorde Anna, Staffans barn, frisyrer på Anton. Haha....


Blicken, håret, handen, haha, det är en fantastisk bild. Han känns typ lite äcklig, läskig. Inte ALLS Anton.


Förresten så är Anna och Carl riktiga bråkisar och så bortskämda av sin mamma att dom gråter för ingenting, dom är vana att få precis allt som dom vill ha det. Men så är det inte när dom är hos Staffan och mamma är med, och en gång när mamma sa till Carl, så började han att gråta och sa "Du bet mig i ögat! Jag såg det!" Haha. bara, va? Mamma tog bara tag i armen, för att han inte skulle springa iväg. Alla vi a ndra började skratta, eftersom vi såg allt och det lät så kul. Låter säkert inte alls kul så här. Det är så mycket roligt man är med om som man aldrig kan berätta sådär så att andra förstår.

Idag var jag också duktig och lagade god mat, med en god sallad!

Kommentarer
Postat av: saran

rätt sugen jag blev på sallad nu dåååå.. får nog styra upp en ikväll :)

det som hände på jobbet var att två av våra tanter snubblade lite väl. argbiggan och snurrisen kan man säga.

2009-07-19 @ 16:43:59
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Andrea

Två också? Hur lyckas dom?

Ja, sallad är mums, jag gör nog en ikväll också. Jag hade nektarin i det var så gott så. :).

2009-07-19 @ 18:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0