Oj oj oj...

Natten har varit så konstig. Först tittade jag och Vida på Beck. Och jag som är så mörkrädd borde verkligen inte se sånt själv, för jag blir verkligen rädd sen efteråt. Så ja, då var jag tvungen att ligga kvar i soffan och titta på något annat som inte var läskigt, för att inte vara så rädd längre. Så somnar Vida och jag i soffan När jag vaknade var klockan tre och orkade inte gå och bädda upp sängen och allt, så jag fortsatte att sova i soffan. Men sen gick jag i sömnen, drömde att jag dog och sen drömde att jag var en katt, och hade en kattfamilj med vida och fyra andra kattungar, och så var det en kattpappa, men jag vet inte vem det var. Jag drömde också att jag fick en bil, och kunde köra hur mycket jag ville.Sen vaknar jag vid sju av att Vida ligger på typ hela mitt ansikte, men hon sov ganska djupt, så hon borde ju ha legat så en stund.
Oj oj oj, vilken konstig natt, men jag är kär i min lilla katt. <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0