Tatueringen<3.

Inom några månader ska jag också göra om min tatuering till färg istället för svartvitt. Jag skule ha lyssnat på mig själv från början. Alla tyckte jag skulle ha i svartvitt, men jag ville ha i färg och det är inte så att jag är missnöjd med den på något vis, men att ha den i naturens färger, göra stjälken lite brungrön och bladen i fina gröna färgen, vore det inte bara jättefint? och så funderar jag på att lägga till lite blommor här och där, för att fylla ut den lite. Och som ni vet, så ska ju några fler blad dit<3.
Sen skulle jag ju hemskt gärna vilja tatuera in mina jonas gardell-grejer, men det får vänta. Först är det den här som ska bli "klar".

tatuering, bild för högersidan.

Korvont har jag i magen också, kan vara the m som är på väg. Men väldigt sen, om man nu ska få det samma tidpunkt varje månad, men jag fick mens när jag var tio, och första åren, fine, då vet man att den kan vara oregelbunden, men jag har fan aldrig upplevt att den varit regelbunden. hoppar över månader hit och dit. Harbara en sak att säga. Bloody fuckin hell.

Imorgon ska jag häma min lille kissemiss. :D. Är det inte bara jättebäst?! Och jag måste ge henne ett namn. Det är så kul med namn, men så svårt. Andra djur som jag haft har hetat, Maja, Lina, Ella, Tammi, StorPappaKatten ( Zorro), Ronja, Modig, Blåöga, Stampe, Lille Skutt, Sotis, Michelle, Ewelina, Lova, Loranga.
Jag har lovat min kusin Ida att kissemissen ska få heta Ida, om hon ser ut som en Ida. Men annars vet jag inte...
Imorgon<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0