Träneluringen!

ÅÅÅÅH vad skönt det var att träna! Jag bara älskar att träna tills svetten tokrinner över hela mig. När man knappt kan göra armhävningar för att svetten gör att man tappar fästet mot golvet och bara glider runt med händerna.

Jag är lite nervig med hur jag kommer hinna träna som jag gör om jag går upp till heltid. Kan hända att jag börjar träna i täby då, så att jag kan ta det direkt efter jobbet och så. Annars blir det lätt att man kommer hem, sätter sig vid datorn en liten liten stund, och sen orkar man inte riktigt. Ja ni vet hur det blir.
Jag ska kolla lite alternativ, för snart går årskortet ut på friskis och svettis och ska jag köpa på något annat ställe måste det ju bli i samband med det. Sats är ju jävligt dyrt. Jag älskar att simma, och har ju gjort det på elitnivå, så simhallen skulle vara kul, men jag vill ju ha styrka och gympapass också, ska kolla vad det kostar där i täby, säkert snordyrt det med. men jobbar jag heltid får jag ju mer pengar, så då kanske det funkar ändå.
Och kolla upp möjligheterna för bil. Jag blir ju verkligen, verkligen inte miljonär på heltidstjänsten, tjänar väl minst av alla på jobbet skulle jag tro, men några tusen mer per månad blir det ju.
Fast först och främst borde jag lägga pengarna på amorteringen. Det skulle göra det billigare i längden med lånet, men sen bil, vem vet? :D. Det är ju så kul att köra.

Nu luktar jag lagom mycket svett, ska nog gå och duscha, innan jag börjar med maten.

Här är Molle, som jag passar idag. Har har lite gräs i mustaschen, som jag inte får ta bort. En gammal, fin liten hund. :).

Kommentarer
Postat av: saran

söthund!

och du, jag tjänar säkerligen mindre. hujeda!

2009-07-19 @ 19:22:15
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Andrea

Ja, han är sötsöt.

Jag tvivlar!

2009-07-19 @ 19:30:04
Postat av: Therese

Jaminsann lilla hjärtat - duktig på att simma el konstsimma var du å nu när jag läser din blogg kan jag lägga samman ett å annat. Önskar att jag varit lite äldre och förståndigare så hade jag kanske kunnat vara ett större stöd för dig....du har alltid haft en plats i mitt hjärta ;)

2009-07-19 @ 22:04:49
Postat av: Andrea.

Åh, vad snäll du är Therese. Du och tjejorna och konstsimmet finns alltid i mitt hjärta. Något jag alltid saknar. Jag höll inne väldigt mycket, var inte alls lätt att veta. <3. :).

2009-07-19 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0