Vida.





Vida älskar att sitta och titta ut, men hon vågar inte hoppa upp dit själv,
men lyfter jag upp henne dit, sitter hon där i evigheter. Hon är så jättefin.

Jag sov ganska bra inatt! Jag kunde somna om även fast jag vaknade runt 5,6 och 7, det brukar jag ju inte kunna.
Idag har jag tvättid, så jag ska tråktvätta. Och då är det väl lika bra att passa på att städa också.
Det är så mycket jag vill göra med min lägenhet. Måla, fixa och trixa :). Vet inte vart jag ska börja bara. Eller jag började ju i mitt sovrum, men jag vet inte vad jag ska börja med nu.

Nej, då är det väl bara att plocka ihop all tvätt och gå till tvättstugan då.
Tjing och Pling.

-

Usch och fy vilken hemskt dålig dag.
Tur att jag har Vida här hemma som jag kan pussa på.
Helst av allt vill jag bara gå och lägga mig och sova resten av livet.
usch och usch och fy och fy. vilken hemskt, hemskt, dåligt dag.
:(.

-

Nej.
Jag vill inte.

-

Nu har jag och Vida myst hela kvällen, och jag har suttit och målat. Jag är helt usel på det, men jag behövde koncentrera mig på något helt annat en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0