13/11

När mobilen ringde imorse var jag så trött och förvirrad att jag inte förstod vad det var som lät och det tog en himla lång tid innan jag förstod att det var mobilen.
Sedan fick jag ett sms från pappa som frågade om jag ville ha skjuts till jobbet. Precis vad jag behövde för att jag skulle orka med dagen :).
Allt inom mig är en enda stor röra nu och jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Nu har jag rast och slutar om drygt en timme. dessutom är jag ledig i helgen. det ska bli skönt. såå skönt.



Så ont som handleden gjort idag, har den inte gjort på mycket länge.
jag överväger nästan, bara mycket nästan, att jag kanske, och bara kanske, ska gå och kolla upp det...



Nu är mitt ögonbrynshårstrå 2.6 cm! HAHA! Fast, haha, jag vet inte om det är så roligt längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0