15/11

igår åkte jag med till öregrund över dagen bara. Det var kul att träffa mormor och morfar igen. Men ibland slänger morfar ur sig sådana där kommentarer, som han menar något snällt med egentligen fast det inte blir så, som jag tar åt mig så sjukt mycket av. Det är lite onödigt.
Annars har jag inatt legat inlindad bland både ben och armar.
Idag är det träning igen, med bästaste sara. Jag har inte tränat sedan förra lördagen, dock gör ryggen fortfarande ont, så jag måste vara försiktig. Handleden gör också väldigt ont fortfarande. Och dessutom har mamma inte sagt, förrän igår, att hon har karpaltunnelsyndrom. Så då är det även troligt att det är det jag har. kul. även det en medelålderssjuka. samma som ryggskott, diskbråck och bältros som man inte brukar få i min ålder, men som jag haft. det känns så kul det här. Det skulle inte förvåna mig om jag får svininfluensan och dör.



Träningen idag tog emot något extremt. Allra mest var det nog för att det gör så fuktansvärt ont i rygg och handled. Jag hoppade över rygg- och magträning, för att ryggen inte skulle ta skada. Men nu har jag istället cpont i handleden. Nu kan jag knappt varken träna eller jobba. Nu blir det doktorn, men i veckan som kommer är det fullt upp varenda minut så det får bli veckan därpå.
Dessutom börjar jag bli lite förkyld, jag har ju nyss varit sjuk.
gud så jag tjatar om mina krämpor ;). Snart vill ni väl aldrig mer läsa mina inlägg.

Nu har jag nästan så ont i handleden att jag är nära på att gå ifrån jobbet någon dag i veckan för att kolla upp det hos doktorn. nu kan jag knappt röra tummen utan att det gör ont.
och på tisdag ska jag klippa mig. jag är nervös redan nu.

jag är rastlöööööös.

förresten har min katt en tajt näsa som g sa. haha.




den här frisyren var ju också lite fin.

Kommentarer
Postat av: Andrea

dududududu sluta upp med o dö lilla fina :) Och ajg är så sjutk nyfiken! får jag ringa nu1? :D kan jag!? eh.. jag ringer :D

2009-11-15 @ 11:49:42
URL: http://andreamunkhammar.wordpress.com/
Postat av: Andrea.

haha söta fina du. :).

2009-11-15 @ 13:43:44
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/
Postat av: majsan

Men andrea, jag tycker du ska gå till doktorn imorgon!!! omedelbart bums... kanske en voltarenkur skulle göra susen. Hör med farbror dr. Hälsan går före jobb!!!! sköt om dig . kram M

2009-11-15 @ 20:20:16
URL: http://gravidamajsan.blogg.se/
Postat av: Andrea.

ja, jag överväger det nu faktiskt. tror jag ska ringa på morgonen imorgon och se om jag kan få en tid när jag slutat. tyvärr hjälper inga värktabletter på mig. jag har ju asperger syndrom, och vissa värktabletter fungerar inte på vissa med asperger, och jag är tydligen en av dom. kram kram!

2009-11-15 @ 20:36:37
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0