16/11

Så här lugnt som det har varit på jobbet idag, har det inte varit på jag vet inte hur länge. Så skönt att för en gång skull inte behöva stressa sönder sig!
Dock gör handleden så ont att jag inte kan använda den alls, så jag ringde till vårdcentralen för att boka tid, men så får jag inte tid förrän 1 dec !!!???!!! Är det inte helt sjukt!? Imorgon ska jag nog ringa till vårdcentralen i åkersberga och se om jag kan få någon tid snabbare, för det är ju inte så roligt för mina arbetskamrater när jag knappt kan göra något.
Imorgon vid den här tiden har jag klippt mig. nu räknar jag timmar, haha. så dumt att man ska vara rädd för att klippa sig. Men jag tror nog att det kanske kan blir bra den här gången, men det tar ändå inte bort känslan av nervositet.



Jag somnade i soffan strax efter halv åtta och när jag vaknar 45 minuter senare är jag helt övertygad om att klockan är tjugo över åtta på morgonen och att jag har försovit mig till jobbet. Jag rusar upp ur soffan och förstår inte varför mobilklockan stannat på 20.20 när det är tjugo över åtta på morgonen. Det är inte förrän flera ögonblick senare som jag inser att mobilklockan inte ljuger och det bara är måndagskväll fortfarande. snacka om att man kan vara förrvirrad ibland när man vaknar.

Kommentarer
Postat av: Andrea

annars kan du ju gå till akuten på morgonen :)

vart ska du klippa dig nu då? <3

2009-11-16 @ 15:13:56
URL: http://andreamunkhammar.wordpress.com/
Postat av: Andrea.

Ja, jag funderar nästan på det. men det får bli på fredag. hinner inte innan. det blev saras frisör. :).

2009-11-16 @ 16:32:09
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0