20/11

Vida är gosigast i världen just nu och jag vill inte åka ifrån detta kattmys för en lagom hysterisk kväll på jobbet.



Nu har jag galet ont i halsen. Det känns som att det ligger en igelkott där på insidan. Jag kämpar på att hålla mig frisk tills imorgon.
Alltid är det något fel på mig. Handleden, ont i ryggen, huvudvärk, mensvärk eller sjuka. Känns som om att man aldrig är frisk.

Och jag har ju inte skrivit någonting om gotland än. Vi kom dit halv tre i onsdags efter 6 timmars åkande, bror mötte oss vid båten och vi gick hem till hans mysiga lilla lägenhet. Det blev en sväng i några affärer innan middag och det stormade något fruktansvärt hela kvällen. Regnade och blåste och hade sig.
Igår vaknade jag och mamma tidigt och bestämde oss för att gå en promenad längs muren runt visby. Klockan ett började anton skolan och innan det hann vi med en tur på stan igen. Vår båt tillbaka gick 16.45 och när klockan är strax efter fyra och vi precis ska gå från antons lägenhet ringer han och säger att han följer med till stockholm, så han följer med oss tillbaka hem. Två alldeles för korta men fina dagar.
Jag har saknat min bror!




Kommentarer
Postat av: Sofia

va roligt ni verkar haft det! Va kul att Anton följde med hem! Hoppas det går bra på jobbet idag! Puss o kram! <3

2009-11-21 @ 09:55:30
Postat av: Andrea.

Puss och kram min fina Sofia!<3.

2009-11-21 @ 20:40:15
URL: http://jagochensamheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0