21/11

Och jag måste också säga att jag är SÅ glad över att sara var den som fick dom lediga längre passen nu i helgen.

En av mina favvodamer somnade in idag och det var väldigt lugnt och fint, måste jag säga, trots att det känns fruktansvärt sorligt. Men det mest konstiga med döden tycker jag är att man inte längre finns, men trots det ligger man ju där. Det känns så absurt på något vis.
Och jag tycker det är svårt det där med att inte gråta. Man måste distansiera sig, eftersom det är ens jobb. Men jag kan inte hjälpa det. jag grät en liten skvätt i alla fall, tyst, i min ensamhet.



Nu har jag sett tre avsnitt av De halvt dolda av jonas gardell. Det är fruktansvärt hemskt. Och inte alls det bästa sättet att avsluta den här dagen med.

Kommentarer
Postat av: saran

man får gråta, tycker jag!

2009-11-21 @ 21:01:38
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0