22/11

Snart är den här jobbhelgen slut, kunde man ju tro i alla fall, men jag jobbar imorgon med.
Hela helgen har gått så snabbt och det har hänt så mycket och vi har hunnit göra så mycket. Sara och jag har bakat varje gång de senaste tre gångerna vi jobbat tillsammans. Idag blev det bullbak! Det är inte ofta det hinns med, så vi passade på medan tid fanns.

Ikväll blir det middag hos pappa. Det blir fint. 
Mindre fint blir det imorgon då jag klockan nio sitter i den korvigt jobbiga stolen hos tandläkaren.




Man måste låta alla som funnits få finnas.
Jag har precis sett det sista avsnittet av de halvt dolda och jag känner mig helt tom inuti. Tårarna rann i stort sett hela tiden den sista halvtimmen. 



Nu är det dags att sova känner jag. Huvudet värker och ögonen vill inte hålla sig öppna länge till.
Men jag fick ett efterlängtat telefonsamtal av Mina den fina och nu har vi bokat in fredag som vår dag,  inte en sekund för tidigt!
sov gott mina fina vänner. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0